Aloe Vera produkter jag flitigt använder

Ansiktskräm: Jag använder både aloe vera gelly (gellyn kan du använda överallt vart du än får in ett finger.. skämt åt sido) och aloe propolis creme (för torr och mycket torr hud funkar på hela kroppen) som ansiktskräm eftersom jag lätt blir torr i ansiktet när kylan tränger sig på. 
 
Ögonkräm: Denna ögonkräm kostar en del men den är så jäkla bra, jag älskar den! Påsarna under ögonen syns inte alls lika väl när man haft på den
 
Deodorant: Aloe Veras deo är faktiskt jättebra, för de som har känslig hud är den super. Man känner inte av den som man kan göra med andra, blir med andra ord inte klibbigt. Den är parfymfri som många av forevers produkter. 
Läppglans: Det kan vara det bästa läppglanset som finns tror jag. Det sitter som en smäck, trots att man äter/dricker sitter det kvar, såklart inte allt men i princip allt. Detta läppglans har också en liten finess, den finns en knapp uppepå locket trycker du på den så tänds lampan på penseln så är du tillexempel ute en kväll så kan du bara tända lampan och så finns det en spegel på glanset. SUPERBRA! 5/5 får detta av mig.
 
Scrub: En asbra scrub som du kan använda i ansiktet men även på resten av kroppen. Efter man använt den känns det att ansiktet andas och att det är jättefrächt. 
 
Tvål/ rengöring: SUPERBRA tvål som inte torkar ut. Den går att använda som duschtvål men även make up remover. Mycket bra att använda till småbarn, det svider inte när man får tvålen i ögonen. För bebisar som inte har så mycket hår går de även att tvätt huvudet på dem med denna tvål. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kajsa Smink & Hår En glad småstadstjej som gillar att sminka och göra frisyrer. Född 94, fyller snart 20 med andra ord. Låter detta intressant tycker jag du ska ta och skrolla vidare här på bloggen :)