nu är det gjort..

Gav det ett försök med video.. Det gick verkligen inte som jag ville i alla fall! Min kamera vill verkligen inte samarbeta med mig.. Gjorde först en och då blev håret asbra bara de att då hade kameran slutat filma efter halva frisyren........ Så fick göra en ny med 2 delar, men så blev det såklart inte alls lika bra den andra gången men nu vet nu hur jag gör en donut åtminstonde! Borde filma om men jag orkar inte haha så detta får duga :)
Fick fråga om vart jag köpt "toffsen" med rosorna på, det kommer från glitter och kostar 80:-

Kommentarer
Postat av: Aida

Vart har du köpt bandet/toffsen med rosorna på? SÅ himla fin!!

Svar: Åh vad roligt att du tycker det! :) Det är från glitter och kostar 80kr :)
kajsasminkohar.blogg.se

2014-02-21 @ 14:00:07
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kajsa Smink & Hår En glad småstadstjej som gillar att sminka och göra frisyrer. Född 94, fyller snart 20 med andra ord. Låter detta intressant tycker jag du ska ta och skrolla vidare här på bloggen :)