remover mot vattenfast mascara

Fick en fråga om vilken "remover" som faktiskt hjälper och då även när man har vattenfast mascara. Ska jag vara helt ärlig så är tvålen "Hand&Face Soap" från forever (aloe vera) absolut i topp! Tvålen är gjord för att kunna användas i ansiktet eller ja på hela kroppen men även på ett litet barn, får man denna tvål i ögonen gör det inte ont. Man behöver ca en halv lillfingernagel med tvål för anisktet. Jag rekommenderar denna!! Priset för den ligger på 169:- man kan köpa den av mig (måste dock kunna möta upp mig för att köpa den, jag skickar inte med posten eller så).
(Använder man denna endast till ansiktet kan ni räkna med att den håller länge, pratade med en tjej som hade den i ca 1 år och använde den då varje dag)

Kommentarer
Postat av: nitiz.blogg.se

Var kan man köpa den annars?

Svar: http://www.naturlex.de/en/Body-skin-care/Forever-Living-Products/Aloe-Hand-Face-Soap-FLP-38.html Där är den jag hittar, annars gör jag dig till en återförsäljare (bara aloe vera produkter så kan du inhandla produkter till dig själv)
kajsasminkohar.blogg.se

2013-12-24 @ 01:25:33
URL: http://nitiz.blogg.se
Postat av: nitiz.blogg.se

Ja kan du göra det!?
Jag gillar verkligen Aloe vera, och denna produkt vill jag bara ha!

Svar: Jag fixar det! :) Skicka mig ditt för och efternamn + mailadress! :)
kajsasminkohar.blogg.se

2013-12-26 @ 08:57:21
URL: http://nitiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Kajsa Smink & Hår En glad småstadstjej som gillar att sminka och göra frisyrer. Född 94, fyller snart 20 med andra ord. Låter detta intressant tycker jag du ska ta och skrolla vidare här på bloggen :)